Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM müşterileriniz ile etkili bir iletişim kurmanızı ve
bilgileri güvenli bir şekilde tutmanızı sağlar.

Microsoft Dynamics CRM müşterileriniz ile etkili bir iletişim kurmanızı ve bilgileri güvenli bir şekilde tutmanızı sağlar. Müşterileriniz ile ilgili bütün bilgileri ve satışlarınızdaki son durumunuzun ne olduğunu farklı kanallardan çalışanlarınız ile paylaşabilirsiniz. Böylece firmanızdaki çalışanlar müşterinizi daha iyi tanıyabilir ve buna göre daha etkili aksiyonlar alabilirler.

Bu çözüm ürünü sizlere müşterinize odaklanabilme, gelecek satışlarınıza dair öngörü edinebilme ve müşterileriniz ile olan ilişkinizi geliştirebilme fırsatı sunmaktadır. Ayrıca farklı ve etkileyici pazarlama kampanyaları ile rakiplerinizden bir adım önde olabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyetinizi Arttırın

Müşteri ilişkileri yönetiminde kişiselleştirme çok önemlidir. Müşterilerinizi hem daha iyi tanımanızı hem onlara kısa sürede cevap vermenizi sağlayarak, Microsoft Dynamics CRM müşteri memnuniyetinizi arttıracaktır. Ayrıca müşterilerinizin onlarla olan satış sürecinize dair her türlü bilgiye ulaşması; hem satış sürecinizin hızlanmasına katkı sağlar hem de müşterinin satışı istedikleri zaman takip edebilmesine fırsat vererek onların memnuniyetini kazandırır.

Müşteri yönetiminde diğer önemli nokta ise uzun ömürlü müşteri edinebilmedir ve Microsoft Dynamics CRM’deki analizler, müşterileriniz ile ilgili her türlü mevcut veriden yararlanmasına yardımcı olur. Böylece de uzun süreli müşteriler edinebilirsiniz.


Etkili Kullanım

Hem müşterileriniz hem sizler için kullanımı oldukça kolaydır. Müşterileriniz size ihtiyaç duymadan birçok bilgiye ulaşabilir. Ayrıca her büyüklükteki firmaya uyarlanabilir olması da kullanımını kolay kılan başka bir özelliğidir.

Bunun yanında Outlook gibi birçok uygulamayla birleştirerek Microsoft Dynamics CRM’I daha etkili kullanabilirsiniz. Mesela formatınızı kaybetmeden otomatik e-mail kampanyaları oluşturabilir, Excel’den verileri çekebilirsiniz. Müşteriler onların seçtikleri sosyal ağlarda ya da onların istedikleri şekilde iletişim kurmak istedikleri için Microsoft Dynamics CRM de bu birleşme özelliğiyle müşterilerinizin memnuniyetini arttırıcı yöndedir.

Yol Gösterici Olması

Microsoft Dynamics CRM satışınızla ilgili ve bulunduğunuz marketteki pazarlama verilerini değerlendirerek sizlere yol gösterici analizler sunar. Hangi müşterilere daha çok yönelmeniz gerektiği ya da potansiyel müşteriler kimlerdir gibi sorularınıza kolaylıkla cevap bulabilirsiniz.

Ayrıca fırsat araştırmaları yaparak ve bunları değerlendirme fırsatı bularak müşterilerinize onların dikkatini çekecek fırsatlar sunmanızda da yol gösterir. Aynı şekilde mevcut müşterilerinize de farklı fırsatlar sunabilirsiniz.

Stratejik kararlarınızda elinizdeki ve bulunduğunuz marketteki verilere dayanarak strateji geliştirmek oldukça önemlidir. Bu nokta da Microsoft Dynamics CRM sizlere stratejik kararlarınızı en doğru şekilde almanıza yardımcı olur.

Microsoft Dynamics CRM müşterileriniz ile etkili bir iletişim kurmanızı ve bilgileri güvenli bir şekilde tutmanızı sağlar. Müşterileriniz ile ilgili bütün bilgileri ve satışlarınızdaki son durumunuzun ne olduğunu farklı kanallardan çalışanlarınız ile paylaşabilirsiniz. Böylece firmanızdaki çalışanlar müşterinizi daha iyi tanıyabilir ve buna göre daha etkili aksiyonlar alabilirler.

Bu çözüm ürünü sizlere müşterinize odaklanabilme, gelecek satışlarınıza dair öngörü edinebilme ve müşterileriniz ile olan ilişkinizi geliştirebilme fırsatı sunmaktadır. Ayrıca farklı ve etkileyici pazarlama kampanyaları ile rakiplerinizden bir adım önde olabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyetinizi Arttırın

Müşteri ilişkileri yönetiminde kişiselleştirme çok önemlidir. Müşterilerinizi hem daha iyi tanımanızı hem onlara kısa sürede cevap vermenizi sağlayarak, Microsoft Dynamics CRM müşteri memnuniyetinizi arttıracaktır. Ayrıca müşterilerinizin onlarla olan satış sürecinize dair her türlü bilgiye ulaşması; hem satış sürecinizin hızlanmasına katkı sağlar hem de müşterinin satışı istedikleri zaman takip edebilmesine fırsat vererek onların memnuniyetini kazandırır.

Müşteri yönetiminde diğer önemli nokta ise uzun ömürlü müşteri edinebilmedir ve Microsoft Dynamics CRM’deki analizler, müşterileriniz ile ilgili her türlü mevcut veriden yararlanmasına yardımcı olur. Böylece de uzun süreli müşteriler edinebilirsiniz.


Etkili Kullanım

Hem müşterileriniz hem sizler için kullanımı oldukça kolaydır. Müşterileriniz size ihtiyaç duymadan birçok bilgiye ulaşabilir. Ayrıca her büyüklükteki firmaya uyarlanabilir olması da kullanımını kolay kılan başka bir özelliğidir.

Bunun yanında Outlook gibi birçok uygulamayla birleştirerek Microsoft Dynamics CRM’I daha etkili kullanabilirsiniz. Mesela formatınızı kaybetmeden otomatik e-mail kampanyaları oluşturabilir, Excel’den verileri çekebilirsiniz. Müşteriler onların seçtikleri sosyal ağlarda ya da onların istedikleri şekilde iletişim kurmak istedikleri için Microsoft Dynamics CRM de bu birleşme özelliğiyle müşterilerinizin memnuniyetini arttırıcı yöndedir.


Yol Gösterici Olması

Microsoft Dynamics CRM satışınızla ilgili ve bulunduğunuz marketteki pazarlama verilerini değerlendirerek sizlere yol gösterici analizler sunar. Hangi müşterilere daha çok yönelmeniz gerektiği ya da potansiyel müşteriler kimlerdir gibi sorularınıza kolaylıkla cevap bulabilirsiniz.

Ayrıca fırsat araştırmaları yaparak ve bunları değerlendirme fırsatı bularak müşterilerinize onların dikkatini çekecek fırsatlar sunmanızda da yol gösterir. Aynı şekilde mevcut müşterilerinize de farklı fırsatlar sunabilirsiniz.

Stratejik kararlarınızda elinizdeki ve bulunduğunuz marketteki verilere dayanarak strateji geliştirmek oldukça önemlidir. Bu nokta da Microsoft Dynamics CRM sizlere stratejik kararlarınızı en doğru şekilde almanıza yardımcı olur.