Oracle Primavera Eğitimi

Oracle Primavera Eğitimi, Primavera’nın kullanımı ve uygulama projeleri ile beraber
detaylı olarak anlatılmasını içeren kapsamlı bir eğitimdir.

Oracle Primavera Eğitimi, Primavera’nın kullanımı ve uygulama projeleri ile beraber detaylı olarak anlatılmasını içeren kapsamlı bir eğitimdir. Sektörde birçok kuruma eğitim vermiş danışmanlarımız tarafından verilen Primavera Eğitimi iyi bir Proje Yöneticisi olmak isteyen katılımcılarımız için önemli bir adım teşkil etmektedir. Primavera Eğitimimizin bir diğer önemli yanı da verdiğimiz eğitim sonrası tüm katılımcılarımıza sağladığımız 1 yıllık uzaktan destektir.

Bu Eğitimi Kimler Almalı?

Primavera Eğitimi, Proje Yönetimi içerisinde görev alan İnşaat Mühendisi, Mimar, Proje Yöneticisi ve Planlamacılar için tasarlanmıştır. Bu program eğitim süresince katılımcıların alacağı temel proje yönetimi ve planlama bilgilerini Primavera programı üzerinde uygulama ve Planlama sistematiğini öğretmek amacı ile düzenlenmiştir.


Temel Eğitim
Yeni Proje Oluşturma
  • Proje taslağının hazırlanması,proje detaylarının belirlenmesi
  • EPS Yapısı
  • Primavera’da yeni proje oluşturulması
  • Proje aktivitelerinin programa girilmesi
  • Girilen aktivitelerin kendi içlerinde organize edilmesi, WBS oluşturulması
  • Aktivitelerin iş sürelerinin belirlenmesi ve programa girilmesi
  • İş takvimlerinin oluşturulması ve aktivitelere atanması
  • Milestone’ların projeye yerleştirilmesi
Aktiviteler
  • Aktivite ilişkilerinin oluşturulması
  • Kısıtların kullanımı
  • Kritik yol metodu raporu
  • Aktivite kod kütüphanesi oluşturma ve atamasının yapılması
  • Gelişmiş filtreleme seçenekleri
  • Aktivite kodlarına göre gruplama seçenekleri
  • Projenin çizelgelemesinin yapılması
  • Hızlı süreç raporlaması yapılması
  • Import – Export seçeneklerinin detaylı kullanımı
Proje Kaynak ve Raporları
  • Projede kullanılacak kaynakların belirlenmesi
  • Kaynak maliyetlerinin oluşturulması ve planlanması
  • Aktivitelere ilgili kaynakların atanması
  • Kaynak atamalarının kaynağa ve aktiviteye göre kontrol edilmesi
  • Sabit kaynak maliyetlerinin oluşturulması
  • Aktivitelerin iş yüklerinin gözden geçirilmesi ve optimizasyonu
  • Maliyetlerin kontrolü ve revizyonu
İleri Eğitim
Projenin Güncellenmesi ve Takibi
  • Baseline oluşturulması (Projeye baseline olarak tanımlanması)
  • Aktivitenin saha başlangıç-bitiş tarihlerinin programa girilmesi
  • Aktivite/iş ilerlemelerinin programa girilmesi
  • Kaynak kullanımlarının programa girilmesi
  • Projenin güncellenmesi
  • İş programı ilerlemeleri,kaynak kullanımları ve maliyet izleme ve kontrol
Raporlar
  • Projeden genel raporlarla özet bilgilerin alınması
  • Aktivite,maliyet/bütçe,kaynak ve iş gücü raporlarının oluşturulması
  • Kullanıcıya özel rapor formatlarının oluşturulması
EPPM
  • Web tabanlı kullanıcı ara yüzüne giriş
  • Portfolyo oluşturulması
  • Dashboard oluşturulması
  • Filtreleme ve gruplama seçenekleri
  • Kaynak aşımı grafiklerinin analizi
  • Kullanıcı oluşturulması
  • Kullanıcı izinleri verilmesi
  • Görünüm dizayn edilmesi

Oracle Primavera Eğitimi, Primavera’nın kullanımı ve uygulama projeleri ile beraber detaylı olarak anlatılmasını içeren kapsamlı bir eğitimdir. Sektörde birçok kuruma eğitim vermiş danışmanlarımız tarafından verilen Primavera Eğitimi iyi bir Proje Yöneticisi olmak isteyen katılımcılarımız için önemli bir adım teşkil etmektedir. Primavera Eğitimimizin bir diğer önemli yanı da verdiğimiz eğitim sonrası tüm katılımcılarımıza sağladığımız 1 yıllık uzaktan destektir.

Bu Eğitimi Kimler Almalı?

Primavera Eğitimi, Proje Yönetimi içerisinde görev alan İnşaat Mühendisi, Mimar, Proje Yöneticisi ve Planlamacılar için tasarlanmıştır. Bu program eğitim süresince katılımcıların alacağı temel proje yönetimi ve planlama bilgilerini Primavera programı üzerinde uygulama ve Planlama sistematiğini öğretmek amacı ile düzenlenmiştir.

Yeni Proje Oluşturma
  • Proje taslağının hazırlanması,proje detaylarının belirlenmesi
  • EPS Yapısı
  • Primavera’da yeni proje oluşturulması
  • Proje aktivitelerinin programa girilmesi
  • Girilen aktivitelerin kendi içlerinde organize edilmesi, WBS oluşturulması
  • Aktivitelerin iş sürelerinin belirlenmesi ve programa girilmesi
  • İş takvimlerinin oluşturulması ve aktivitelere atanması
  • Milestone’ların projeye yerleştirilmesi
Aktiviteler
  • Aktivite ilişkilerinin oluşturulması
  • Kısıtların kullanımı
  • Kritik yol metodu raporu
  • Aktivite kod kütüphanesi oluşturma ve atamasının yapılması
  • Gelişmiş filtreleme seçenekleri
  • Aktivite kodlarına göre gruplama seçenekleri
  • Projenin çizelgelemesinin yapılması
  • Hızlı süreç raporlaması yapılması
  • Import – Export seçeneklerinin detaylı kullanımı
Proje Kaynak ve Raporları
  • Projede kullanılacak kaynakların belirlenmesi
  • Kaynak maliyetlerinin oluşturulması ve planlanması
  • Aktivitelere ilgili kaynakların atanması
  • Kaynak atamalarının kaynağa ve aktiviteye göre kontrol edilmesi
  • Sabit kaynak maliyetlerinin oluşturulması
  • Aktivitelerin iş yüklerinin gözden geçirilmesi ve optimizasyonu
  • Maliyetlerin kontrolü ve revizyonu
Projenin Güncellenmesi ve Takibi
  • Baseline oluşturulması (Projeye baseline olarak tanımlanması)
  • Aktivitenin saha başlangıç-bitiş tarihlerinin programa girilmesi
  • Aktivite/iş ilerlemelerinin programa girilmesi
  • Kaynak kullanımlarının programa girilmesi
  • Projenin güncellenmesi
  • İş programı ilerlemeleri,kaynak kullanımları ve maliyet izleme ve kontrol
Raporlar
  • Projeden genel raporlarla özet bilgilerin alınması
  • Aktivite,maliyet/bütçe,kaynak ve iş gücü raporlarının oluşturulması
  • Kullanıcıya özel rapor formatlarının oluşturulması
EPPM
  • Web tabanlı kullanıcı ara yüzüne giriş
  • Portfolyo oluşturulması
  • Dashboard oluşturulması
  • Filtreleme ve gruplama seçenekleri
  • Kaynak aşımı grafiklerinin analizi
  • Kullanıcı oluşturulması
  • Kullanıcı izinleri verilmesi
  • Görünüm dizayn edilmesi